Thursday, August 20, 2009

perginya seorang sahabat..


Tanggal 17/8/2009, 26 Sya'ban 1430,tarikh yang memberi satu impak sanubari apabila kehilangan seorang sahabat,kerana kemalangan jalan raya. Kawan yang happy good lucking orangnya. Ahmad Tauffiq bin Ghani,kawan se'course' dengan kami DCNET,pergi buat selama lamanya..

Terasa sedih masih memerangkap hati. Agak mengejutkan sebenarnya. Secara jujurnya, memang selalu bergurau sekali sekala dengannya.Ingat semasa kali terakhir bertemu di kelas Network Security,kami saling tegur menegur dan memeluk erat kerana lama tidak pernah jumpa di awal semester ini.

Jutaan terima kasih kepada pihak pengurusan UniKL kerana telah menyediakan bas kepada kami semua untuk melawat keluarganya di Kuala Terengganu serta pusara arwah di semadikan.

Tauffiq,nama yang tak mungkin akan ku lupa,kerana dialah kelas kami selalu ceria dan happening.Amat terasa kehilangan seorang insan yang sama sama berjuang untuk menggenggam segulung ijazah tidak lama lagi..

Semoga kamu berbahagialah disana,semoga rohmu dicucuri rahmat,dan ditempatkan kalangan orang-orang yang beriman.Al Fatihah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...